În ultima perioadă au fost semnalate tentative de fraudă prin care diverse persoane rău intenționate au încercat să obțină, prin apel telefonic, informații confidențiale sau bani în mod ilegal, sub diferite pretexte: confirmarea unor cereri de împrumut, ștergerea împrumutului din sistem etc.
Dacă primești un apel sau un mesaj neașteptat de la cineva care pretinde că lucrează pentru Viva Credit® și îți cere să furnizezi informații despre alte împrumuturi pe care le mai ai sau te anunță în legătură cu eventuale fraude făcute în numele tău, te sfatuim să închizi apelul și să ne anunți imediat pentru a putea lua măsuri urgent!
Trebuie să știi că la Viva Credit® nu avem agenți de vânzări care să te abordeze pe rețelele de socializare (Facebook, Instagram, TikTok etc.) sau direct la ușa ta. Atunci când aplici pentru un împrumut la compania noastră, nu îți vom cere niciodată:
- să ne transmiți datele cardului (număr, CVV, PIN) direct prin apel telefonic. O să folosim mereu un link securizat unde să le introduci singur;
- bani în avans pentru acordarea împrumutului;
- PIN-ul sau parola pentru a te conecta, efectua plăți sau pentru a retrage bani;
- orice altă parolă, cum ar fi parola adresei de e-mail sau alte conturi personale;
- să intri în cont pentru că am identificat o activitate suspectă.
Orice acțiune privind linia ta de credit se realizează doar pe site-ul nostru, https://vivacredit.ro sau din aplicația mobilă Viva Credit®. Suntem mereu alături de tine! Oricând ai întrebări ne poți contacta la numărul de telefon 021 303 0080 sau prin email [email protected].
Leave A Reply