Ne dorim ca prin acest articol de informare să te ajutăm cu câteva sfaturi. În ultima perioadă au fost semnalate fraude prin care diverse persoane, rău intenționate, încearcă să convingă oamenii să plătească un avans sau un comision pentru obținerea unui împrumut.
Trebuie să știi că la Viva Credit® nu avem agenți de vânzări care să te abordeze pe rețelele de socializare sau direct la ușa ta! Nu îți vom trimite niciodată mesaje în care să-ți cerem informații de securitate sau bani în avans pentru prestarea serviciilor. Email-urile și mesajele pot fi foarte convingătoare, însă dacă primești astfel de mesaje, sunt șanse să fie o înșelătorie, chiar dacă pare că provin de la noi.
Mai jos găsești informații despre cum să identifici aceste mesaje false și ce trebuie să faci în cazul în care le primești. Reține faptul ca noi te vom contacta doar folosind datele de contact menționate pe site-ul nostru https://vivacredit.ro/contact
Dacă primești un apel sau mesaj neașteptat de la cineva care pretinde că lucrează pentru Viva Credit® și îți cere să furnizezi informații personale și sensibile (precum cele menționate mai jos) sau care îți cere să faci click pe un link într-un text, închide apelul și blochează numărul. Te rugăm să ne anunți ulterior pentru a putea lua măsuri urgent!
În afara informațiilor completate pe site-ul nostru, nu îți vom solicita niciodată prin telefon sau mesaje text:
- bani în avans pentru acordarea împrumutului;
- PIN-ul sau parola pentru a te conecta, efectua plăți sau pentru a retrage bani;
- orice altă parolă, cum ar fi parola adresei de e-mail sau alte conturi personale;
- să intri în cont pentru că am identificat o activitate suspectă.
Solicitările pentru Creditul Viva se efectuează doar pe site-ul oficial, https://vivacredit.ro. Dacă ai nelămuriri sau nevoie de ajutor, poți să ne suni 021 303 0080 sau să ne scrii pe adresa de email [email protected].
Leave A Reply