În ultima perioadă am văzut o creștere a numărului de fraude în care diverse persoane rău intenționate încearcă să convingă oamenii să plătească un avans sau comision pentru obținerea unui împrumut.
Trebuie să știi că Viva Credit nu are agenți de vânzări care te vor aborda pe rețelele de socializare sau direct la ușa ta! Nu îți va trimite niciodată mesaje în care să-ți ceară informații de securitate sau bani în avans pentru prestarea serviciilor. Emailurile și mesajele pot fi foarte convingătoare, însă dacă primeșți astfel de mesaje, sunt șanse să fie o înșelătorie, chiar dacă pare că provine de la noi.
Mai jos găsești informații despre cum să identifici aceste mesaje false și ce trebuie să faci în caz de le primești:
Într-un mesaj text:
– nu îți vom ceri bani în avans pentru acordarea împrumutului.
– nu vom afirma niciodată că am detectat o activitate suspectă în contul tău.
– nu îți vom solicita să furnizezi informații sensibile și / sau personale (cum ar fi o parolă sau codul PIN).
În afară informațiilor completate pe site-ul nostru, nu îți vom solicită niciodată prin telefon sau mesaj:
– PIN-ul sau parola pentru a te conecta, efectua plăti sau pentru a retrage bani.
– Numărul complet de 16 cifre de pe cardul tău sau CVV-ul de trei cifre de pe spatele cardului.
– Orice altă parolă, cum ar fi parola adresei de e-mail sau alte conturi personale.
Dacă primești un apel sau mesaj neașteptat de la cineva care pretinde că lucrează pentru Viva Credit și îți cere să furnizezi informații personale și sensibile (precum cele menționate mai sus) sau care îți cere să faci click pe un link într-un text, închide apelul și blochează numărul. Te rugam sa anunti ulterior pentru a putea lua masuri urgent!
Solicitările pentru Creditul Viva se efectuează doar pe site-ul oficial, www.vivacredit.ro. Dacă ai nelămuriri sau nevoie de ajutor, poți să ne suni la 021 303 0080 sau să ne scrii pe adresa de email [email protected].
Leave A Reply