Știai că linia de credit de la Viva Credit funcționează ca o rezervă de bani pe care o poți accesa oricând ai nevoie de un ajutor financiar? Este plasa ta de siguranță în cazul în care îți apare o cheltuială neprevăzută. Iată câteva sfaturi utile despre cum să folosești eficient acest tip de împrumut, pentru a ține sub control costurile și pentru a te bucura la maximum de beneficiile pe care le oferă.
Cum folosești eficient linia de credit?
Din suma totală aprobată, poți retrage numai suma de care ai nevoie și plătești dobândă doar pentru suma retrasă. Dacă nu folosești linia de credit, nu plătești nimic.
Cum achiți cu ușurință?
Data scadentă va fi mereu în ziua de salariu, iar ca să plătești fără efort, plata este automată. În acest fel, nu trebuie să-ți faci griji că uiți să achiți și vei evita și penalitățile pentru întârziere. În cazul nu poți achita toată suma de plată la scadență, ai opțiunea să achiți o sumă minimă de plată, plus dobânda acumulată, însă noi recomandăm plata integrală la scadență, pentru a evita acumularea dobânzii zilnice.
De ce să achiți integral?
Ai mai multe avantaje dacă alegi să plătești integral. Costul total al împrumutului este mai mic, pentru că nu ți se mai acumulează dobândă zilnică. În plus, poți refolosi imediat banii pe care i-ai achitat, mai puțin dobânda, făcând o nouă tragere. Pentru a plăti integral, intră acum în contul tău de client și modifică-ți setarea de plată.
De ce Suma Minimă de Plată poate să difere de la o lună la alta?
- Deoarece linia ta de credit nu este un împrumut în rate. Fiecare tragere pe care o realizezi are o dată limită până la care trebuie plătită integral.
- La scadență, Suma Minimă de Plată este formată din 3% din suma utilizată, la care se adaugă valoarea integrală a dobânzilor, plus tragerile care au ajuns la această dată limită. De aceea, suma minimă de plată nu are o valoare fixă lunar.
Unde găsesc care este data limită până la care trebuie achitată o tragere?
- Data limită până la care trebuie achitată o tragere se regăsește în extrasul de cont emis la scadență, precum și în momentul în care realizezi tragerea din contul tău de client.
Sperăm că aceste informații îți sunt de folos! Suntem mereu alături de tine dacă ai nevoie de ajutor! Ne poți suna la 021 303 0080 sau scrie la [email protected].
Leave A Reply