1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
1.1 Organizatorul Campaniei Promotionale „Câștigă bani pentru facturi!” („Campania Promotionala”) este Viva Credit IFN SA cu sediul in Bucuresti, Bulevardul Iancu de Hunedoara nr. 8, bl. H3, et. 4, inregistrat la Registrul Comertului cu nr. J40/8045/2010, Cod Unic de Inregistrare 27311289 Cont: RO94BACX0000000526693008, deschis la Unicredit Bank, notificata cu numarul 17928 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal („Organizatorul”).
1.2 Campania Promotionala se va derula sub prevederile prezentului regulament (“Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri Campania Promotionala in orice moment al acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul.
1.3 Nicio modificare nu poate produce efecte retroactiv. Participantii inregistrati pana la momentul modificarii vor beneficia de drepturile deja obtinute.
1.4 Regulamentul este disponibil gratuit pe pagina de web blog.vivacredit.ro/regulament-castiga-bani-pentru-facturi, iar orice modificare a prezentului Regulament va fi adusa la cunostinta publicului cu cel putin 24 de ore inainte de intrare in vigoare.
2. DURATA SI LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI PROMOTIONALE
2.1 Campania Promotionala va incepe in data de 21 octombrie 2024 si se va incheia in data de 05 noiembrie 2024, ora 23:59.
2.2 Dupa data incheierii Campaniei Promotionale, in conformitate cu art 2, alin 2.1., organizatorii nu mai au nicio responsabilitate si nu isi mai asuma nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei Promotionala. In sensul celor de mai sus, tinand seama de comunicarea perioadei Campaniei Promotionale, se prezuma ca orice consumator informat si interesat, a luat la cunostinta in mod rezonabil despre incheierea Campaniei Promotionale dupa data de 05 noiembrie 2024, iar orice decizie de a aplica pentru credit prin aplicatia Viva Credit fiind consecinta propriei analize cu privire exclusiv la produs si conditiile comerciale aferente.
3. DREPT DE PARTICIPARE
3.1 Au drept de participare la Campania Promotionala doar clientii Viva Credit IFN SA, avand domiciliul sau resedinta in Romania, avand varsta de 20 ani implinita pana cel mai tarziu la data de 21 octombrie 2024. Nu au dreptul de participare la aceasta Campanie Promotionala angajatii Organizatorului sau angajatii altor companii implicate direct (contractanti directi) sau indirect la organizarea Campaniei Promotionale, precum si sotul/sotia si rudele de gradul I si II ai acestora.
3.2 Participarea la Campania Promotionala implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a Regulamentului.
3.3 In cazul in care castigatorul premiului este lipsit de capacitate de exercitiu (totala ori partiala) datorita exclusiv altor cauze decat cele prevazute la art 3.1. din Regulament, acesta este indreptatit sa intre in posesia premiului prin intermediul curatorului sau legal, care va semna in numele castigatorului procesul verbal de predare primire a premiului, cat si o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea premiului respectiv, precum si de plata oricaror daune sau pretentii de orice natura legate de premiul respectiv.
4. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
4.1 Pentru a participa la Campania Promotionala, participantii trebuie sa:
(i) solicite un imprumut pe www.vivacredit.ro. Daca cererea este aprobata, este necesara efectuarea unei trageri de minimum 100 lei in perioada Campaniei Promotionale (in situatia in care inca nu este client Viva Credit IFN SA).
(ii) efectueze o tragere de minimum 100 lei n perioada Campaniei Promotionale (in situatia in care este deja client Viva Credit IFN SA), prin accesarea contului de client sau apel telefonic la numarul 021 303 0080.
(iii) accepte conditiile de participare inscrise in Regulamentul Campaniei Promotionale;
4.2 Pentru a fi validat ca si castigator in Campania Promotionala, un participant la Campania Promotionala trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
– a intrunit criteriile de participare conform art. 3.1 de mai sus;
– a efectuat o tragere, in perioada Campaniei Promotionale, mentionata la art 2.1.
– a respectat prevederile prezentului Regulament.
4.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula fara a fi necesara o justificare orice participare care nu este conforma cu dispozitiile prezentului Regulament.
5. PREMIUL
5.1 In cadrul Campaniei Promotionale, Organizatorul va acorda 11 (unsprezece) premii individuale constand in:
5.2 Valoarea totala a premiilor este de 8.000 lei (incluzand TVA).
5.3 Prin participarea la Campania Promotioanala, inclusiv pentru a intra in posesia premiului, participantilor nu le vor fi impuse niciun fel de cheltuieli suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei Promotionale: cheltuieli cu privire la modalitatea de intrare in posesia premiului castigat, pentru validarea ca si castigator; cheltuieli determinate de ridicarea/inmanarea premiului si cheltuielile legate de conexiunea la internet in cazul inscrierilor prin intermediul site-ului. Enumerarea de mai sus este exemplificativa, nu exhaustiva.
5.4 Organizatorul nu va suporta niciun fel de cheltuieli dupa punerea castigatorului in posesia premiului.
5.5 In cazul in care nici castigatorul si nici rezervele nu pot fi contactate la numerele de telefon indicate in formularul de inregistrare completat pe vivacredit.ro sau in aplicatia mobila Viva Credit, pentru revendicarea premiului, acesta nu mai este datorat de Organizator.
5.6 In cazul in care nu sunt indeplinite conditiile de validitate stipulate in prezentul Regulament, castigatorul/ rezerva este invalidat si premiul nu va fi predat.
5.7 Castigatorul nu are posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiului sau schimbarea acestuia cu alte bunuri si nici sa solicite schimbarea parametrilor/caracteristicilor premiului.
5.8 Premiul Campaniei Promotionale trebuie sa fie revendicat in conformitate cu prevederile art. 7 din Regulament, in caz contrar, premiul nerevendicat ori necastigat din cadrul Campaniei Promotionale nu mai este datorat de catre Organizator.
6. DESEMNAREA CASTIGATORULUI
6.1 Castigatorii premiilor Campaniei Promotionale vor fi desemnati prin trageri la sorti zilnice, dupa cum urmeaza.
Tragerea la sorti se va face in mod aleatoriu, prin mijloace electronice, utilizand site-ul random.org. La tragerea la sorti va fi acordat un premiu individual.
6.2 La tragerea la sorti vor participa toti clientii care detiun un credit activ la Viva Credit IFN SA si care au realizat o tragere in Perioada Campaniei Promotionale.
6.3 Castigatorul Campaniei Promotionale este desemnat dupa cum urmeaza:
(i) Se va organiza extragerea potrivit mecanismului Campaniei Promotionale pentru toate conturile active Viva Credit IFN SA, pentru care este inregistrata o tragere in Perioada Campaniei.
(ii) Se va desemna un (1) castigator, precum si doua (2) rezerve. Cate un castigator, respectiv doua (2) rezerve pentru fiecare premiu in parte.
(iii) Primul participant extras este castigatorul oficial la extragerea din data mentionata la pct. 6.1. In cazul in care castigatorul nu poate fi validat din motive independente de Organizator, prima rezerva este contactata si devine castigator al Campaniei, cu conditia validarii.
(iv) Castigatorul va fi afisat pe blog-ul companiei (https://blog.vivacredit.ro) si pe pagina de Facebook a companiei (https://www.facebook.com/vivacredit.ro) si va fi contactatat telefonic pe numarul de telefon mentionat in contul de uitlizator Viva Credit.
7. VALIDAREA CASTIGATORULUI. ACORDAREA PREMIULUI.
7.1 Castigatorul va fi anuntat de catre Organizator prin telefon sau mesaj SMS (conform procedurii mentionate la art. 6.3, in maxim 3 zile de la extragere.
7.2 Castigatorul are la dispozitie 3 zile calendaristice, din momentul in care a fost contactat si anuntat, pentru a fi validat.
7.3 Pentru validarea castigatorului, persoana desemnata castigatoare prin tragere la sorti va trebuie sa aiba carte de identitate valabila la momentul validarii. La acordarea premiului, castigatorul va semna o declaratie de primire a premiului.
7.4 In cazul invalidarii castigatorului premiului, Organizatorul va contacta prima rezerva extrasa. Daca si prima rezerva este invalidata, va fi contactata rezerva a doua. Rezervele trebuie sa indeplineasca aceleasi conditii de validare ca si persoana desemnata drept potential castigator.
7.5 Numele castigatorului va fi publicat conform Ordonantei de Guvern nr. 99/2000, privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002. Castigatorii vor fi afisati pe blog-ul companiei (https://blog.vivacredit.ro).
7.6 Participantul va intra în posesia premiului prin virarea banilor în contul bancar înregistrat anterior pe https://vivacredit.ro (este responsabilitatea participantului să-și actualizeze datele de contact și datele contului bancar). In cazul in care castigatorul premiului doreste virarea premiului in alt cont bancar decat cel inregistrat in relatia cu VIva Credit, este necesar ca acesta sa parcurga procesul de actualizare de date. Transferul banilor se va face după cum urmează:
8. RESPONSABILITATE
8.1 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda a mecanismului Campaniei Promotionale ori a platformei acesteia, in caz de abuz sau orice alt fel de tentative ori suspiciune de frauda care ar putea afecta imaginea Campaniei Promotionale a Organizatorului ori marcii Viva Credit.
8.2 Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
(i) situatiile in care numarul de telefon al castigatorului nu poate fi apelat din orice motive independente de vointa Organizatorului;
(ii) organizatorul si partile implicate in aceasta Campanie Promotionala nu isi asuma raspunderea pentru mesaje nelivrate (catre ambele parti) datorita defectiunilor sau motivelor tehnice care tin de operatorii de servicii de telefonie;
(iii) situatiile in care premiul nu este inmanat castigatorului ca urmare a unor date de identificare inexistente, false ori incorecte, comunicate la inregistrare;
(iv) situatiile in care anumiti participanti sunt in incapacitate de a accesa partial sau integral aplicatia mobila Viva Credit, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Organizatorul il poate in mod rezonabil exercita. Aceste circumstante se pot datora: informatiilor eronate, incomplete, transmise cu intreruperi, transmise cu intarziere sau deformate in orice alt mod, in urma actiunilor utilizatorilor, a functionarii echipamentelor de calcul ale acestora, aplicatiilor acestora sau altor echipamente tehnice folosite in accesarea aplicatiei. Aceste circumstante se pot datora, de asemenea, dificultatilor tehnice care pot afecta functionarea conexiunilor Internet si/sau a echipamentelor de calcul si/sau a aplicatiilor furnizorului de Internet. Aceste circumstante se mai pot datora: unor deteriorari sau defecte cu efect potential asupra echipamentelor de calcul, aplicatiilor si/sau datelor stocate ale participantilor sau ale unor terti. Aceste circumstante pot, de asemenea, sa se datoreze unor schimbari de legislatie care sa influenteze derularea si implementarea aplicatiei (precum deciziile adoptate de autoritatile civile, regimul de razboi, catastrofele naturale si alte evenimente similare), premiile obtinute in urma accesarii aplicatiei, valoarea acestora, functia acestora, conditiile de acordare a acestora si/sau distribuirea acestora;
(v) situatia in care castigatorul sau rezerva refuza premiul.
9. TAXE SI IMPOZITE
9.1 Organizatorul se obliga sa suporte impozitul datorat pentru veniturile constând în premiile obtinute de catre câstigatori în conformitate cu prevederile Legii 227 din 2015 cu modificarile ulterioare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, fiind în sarcina exclusiva a câstigatorilor. Impozitul va fi calculat la valoarea neta a premiului descris la pct. 4.1 din prezentul Regulament.
10. INTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOTIONALE
10.1 Campania Promotionala poate inceta in cazul:
(i) aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua, sau
(ii) in care continuarea Campaniei Promotionale ar deveni prea oneroasa datorita unor cauze independente, cum ar fi, insa fara a se limita, la schimbarea cadrului legislativ.
10.2 Campania Promotionala poate inceta pentru motivele enumerate la pct. 10.1 numai dupa instiintarea prealabila a publicului.
10.3 De la data transferului dreptului de proprietate asupra premiului, prin semnarea procesului verbal de predare primire, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.
11. LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator si Participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti române de la sediul Organizatorului.
12. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
12.1 Organizatorul se obliga sa respecte prevederile Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/castigatorilor la Campania Promotionala si sa le utilizeze conform Regulamentului si legislatiei in vigoare;
12.2 Datele sunt protejate conform legislatiei in vigoare pentru confidentialitatea si securitatea prelucrarii datelor.
12.3 Urmatoarele date personale vor fi prelucrate de catre Organizator in vederea desfasurarii Campaniei Promotionale:
12.4 Datele cu caracter personal ale Participantilor sunt prelucrate in scopul derularii Campaniei Promotionale, dupa cum urmeaza:
12.5 Tuturor participantilor la Campania Promotionala le sunt garantate drepturile in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679.
12.6 Solicitarea imprumutului reprezinta acordul expres al castigatorilor ca datele cu caracter personal, necesare pentru participarea la Campania Promotionala sa fie pastrate si prelucrate de Organizator sau imputernicitii acestuia. Scopurile prelucrarii acestor date sunt: conformitatea cu legislatia privind loteriile publicitare, pastrarea datelor in departamentul contabil al Operatorului in vederea raportarii anuale catre Administratia Financiara.
12.7 Persoana ce solicita imprumutul poate solicita stergerea, restrictionarea prelucrarii sau exercitarea dreptului de a se opune prelucrarii datelor, in cazul in care nu doreste acest lucru.
Viva Credit IFN SA
Director General
Ionut STAN
Politica de utilizare a Cookie-urilor
Ce sunt Cookie-urile?
Fișierele cookie sunt fișiere text mici trimise de serverul unui site web către un navigator web (web browser: Chrome, IE, Firefox, Opera), memorie RAM sau unitate de hard disk, la momentul accesării inițiale a website-ului și apoi stocate acolo. Poți afla mai multe despre cookie-uri accesând website-ul www.allaboutcookies.org.
Scopul Cookie-urilor