1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOȚIONALE
1.1 Campania promoțională „Aplicația mobilă îți poate aduce super premii!” (denumită în continuare „Campania”) este organizată de VIVA CREDIT IFN S.A., cu sediul în București, Bulevardul Iancu de Hunedoara nr. 8, et. 3 si 4, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/8045/2010, Cod Unic de Înregistrare 27311289, Cont RO94BACX0000000526693008, deschis la UniCredit Bank, notificată cu numărul 17928 la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, reprezentată legal de Denis-Adrian Levanti, Director General Adjunct, denumit în continuare „Organizatorul”.
1.2 Campania Promoțională se va derula sub prevederile prezentului regulament (“Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți participanții. Organizatorul isi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri Campania Promoțională in orice moment al acesteia, dar nu înainte de a anunța publicul.
1.3 Nicio modificare nu poate produce efecte retroactiv. Participanții înregistrați până la momentul modificării vor beneficia de drepturile deja obținute.
1.4 Regulamentul este disponibil gratuit pe pagina de web blog.vivacredit.ro/regulament-concurs-aplicatia-mobila-iti-poate-aduce-super-premii, iar orice modificare a prezentului Regulament va fi adusă la cunoștintă publicului cu cel puțin 24 de ore înainte de intrare in vigoare.
2. DURATA SI LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI PROMOȚIONALE
2.1 Campania Promoțională va incepe în data de 19 iunie 2025 și se va incheia in data de 10 iulie 2025, ora 23:59.
2.2 După data încheierii Campaniei Promoționale, în conformitate cu art. 2, alin. 2.1., organizatorii nu mai au nicio responsabilitate și nu își mai asumă nicio obligație în legătură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualității ori continuării Campaniei Promoționale. În sensul celor de mai sus, ținând seama de comunicarea perioadei Campaniei Promoționale, se prezumă că orice consumator informat și interesat a luat la cunoștință în mod rezonabil despre încheierea Campaniei Promoționale după data de 10 iulie 2025, iar orice decizie de a aplica pentru credit prin aplicația Viva Credit fiind consecința propriei analize cu privire exclusiv la produs și condițiile comerciale aferente.
3. DREPT DE PARTICIPARE
3.1 Au drept de participare la Campania Promoțională doar clienții Viva Credit IFN SA, având domiciliul sau reședința în România, având vârsta de 18 ani împlinită până cel mai târziu la data de 19 iunie 2025. Nu au dreptul de participare la această Campanie Promoțională angajații Organizatorului sau angajații altor companii implicate direct (contractanți direcți) sau indirect la organizarea Campaniei Promoționale, precum și soțul/soția și rudele de gradul I și II ai acestora.
3.2 Participarea la Campania Promoțională implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a Regulamentului.
3.3 În cazul în care câștigătorul premiului este lipsit de capacitate de exercițiu (totală ori parțială) datorită exclusiv altor cauze decât cele prevăzute la art. 3.1. din Regulament, acesta este îndreptățit să intre în posesia premiului prin intermediul curatorului său legal, care va semna în numele câștigătorului procesul-verbal de predare-primire a premiului, cât și o declarație prin care Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea premiului respectiv, precum și de plata oricăror daune sau pretenții de orice natură legate de premiul respectiv.
4. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOȚIONALE
4.1 Pentru a participa la Campania Promoțională, participanții trebuie să:
(i) să solicite un împrumut pe www.vivacredit.ro. Dacă cererea este aprobată, trebuie să facă o tragere de minimum 100 lei din aplicația mobilă Viva Credit în perioada Campaniei Promoționale (în situația în care încă nu este client Viva Credit IFN SA).
(ii) să intre în contul de client și să facă o tragere de minimum 100 lei sau o plată din aplicația mobilă Viva Credit în perioada Campaniei Promoționale (în situația în care este deja client Viva Credit IFN SA).
(iii) accepte condițiile de participare înscrise în Regulamentul Campaniei Promoționale;
4.2 Pentru a fi validat ca și câștigător în Campania Promoțională, un participant la Campania Promoțională trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
– a întrunit criteriile de participare conform art. 3.1 de mai sus;
– a făcut o tragere sau o plată din aplicația mobilă Viva Credit, în perioada Campaniei Promoționale, menționată la art. 2.1;
– a respectat prevederile prezentului Regulament.
4.3 Organizatorul își rezervă dreptul de a anula, fără a fi necesară o justificare, orice participare care nu este conformă cu dispozițiile prezentului Regulament.
5. PREMIUL
5.1 În cadrul Campaniei Promoționale, Organizatorul va acorda 2 (două) premii individuale constând în:
5.2 Valoarea totală a premiilor este de 3.800 lei (inclusiv TVA).
5.3 Prin participarea la Campania Promoțională, inclusiv pentru a intra în posesia premiului, participanților nu le vor fi impuse niciun fel de cheltuieli suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei Promoționale: cheltuieli cu privire la modalitatea de intrare în posesia premiului câștigat, pentru validarea ca și câștigător; cheltuieli determinate de ridicarea/înmânarea premiului și cheltuielile legate de conexiunea la internet în cazul înscrierilor prin intermediul site-ului. Enumerarea de mai sus este exemplificativă, nu exhaustivă.
5.4 Organizatorul nu va suporta niciun fel de cheltuieli după punerea câștigătorului în posesia premiului.
5.5 În cazul în care nici câștigătorul și nici rezervele nu pot fi contactate la numerele de telefon indicate în formularul de înregistrare completat pe vivacredit.ro sau în aplicația mobilă Viva Credit, pentru revendicarea premiului, acesta nu mai este datorat de Organizator.
5.6 În cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile de validitate stipulate în prezentul Regulament, câștigătorul/rezeva este invalidat și premiul nu va fi predat.
5.7 Câștigătorul nu are posibilitatea de a primi contravaloarea în bani a premiului sau schimbarea acestuia cu alte bunuri și nici să solicite schimbarea parametrilor/caracteristicilor premiului.
5.8 Premiul Campaniei Promoționale trebuie să fie revendicat în conformitate cu prevederile art. 7 din Regulament, în caz contrar, premiul nerevendicat ori necâștigat din cadrul Campaniei Promoționale nu mai este datorat de către Organizator.
6. DESEMNAREA CASTIGATORULUI
6.1 Câștigătorii premiilor Campaniei Promoționale vor fi desemnați prin trageri la sorți săptămânale, după cum urmeaza:
Tragerea la sorți se va face în mod aleatoriu, prin mijloace electronice, utilizând site-ul random.org. La tragerea la sorți va fi acordat un premiu individual.
6.2 La tragerea la sorți vor participa toate conturile active Viva Credit care au făcut o tragere sau o plată din aplicația mobilă Viva Credit în Perioada Campaniei Promoționale.
6.3 Câștigătorul Campaniei Promoționale este desemnat după cum urmează:
(i) Se va organiza extragerea potrivit mecanismului Campaniei Promoționale pentru toate conturile active Viva Credit, care au făcut o tragere sau o plată din aplicația mobilă Viva Credit în Perioada Campaniei Promoționale.
(ii) Se va desemna un (1) câștigător, precum și o (1) rezervă. Câte un câștigător, respectiv o (1) rezervă pentru fiecare premiu în parte.
(iii) Primul participant extras este câștigătorul oficial la extragerea din data menționată la pct. 6.1. În cazul în care câștigătorul nu poate fi validat din motive independente de Organizator, prima rezervă este contactată și devine câștigător al Campaniei, cu condiția validării.
(iv) Câștigătorul va fi afișat pe blogul companiei (https://blog.vivacredit.ro) și va fi contactat telefonic pe numărul de telefon menționat în contul de utilizator Viva Credit.
7. VALIDAREA CÂȘTIGĂTORULUI. ACORDAREA PREMIULUI.
7.1 Câștigătorul va fi anunțat de către Organizator prin telefon sau mesaj SMS (conform procedurii menționate la art. 6.3), în maximum 3 zile de la extragere.
7.2 Câștigătorul are la dispoziție 3 zile calendaristice, din momentul în care a fost contactat și anunțat, pentru a fi validat.
7.3 Pentru validarea câștigătorului, persoana desemnată câștigătoare prin tragere la sorți va trebui să aibă carte de identitate valabilă la momentul validării. La acordarea premiului, câștigătorul va semna o declarație de primire a premiului.
7.4 În cazul invalidării câștigătorului premiului, Organizatorul va contacta rezerva extrasă. Rezerva trebuie să îndeplinească aceleași condiții de validare ca și persoana desemnată drept potențial câștigător.
7.5 Inmanarea premiului castigatorului se va face pe cheltuiala Organizatorului. Premiul va fi transmis catre castigator de catre Organizator prin curier, cu confirmare de primire, in maximum 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data solutionarii contestatiilor.
7.6 Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/inmanarea premiului cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia, servicii curierat, etc.
7.7 Inmanarea premiului se va face strict participantului desemnat castigator, prezentand un act de identitate care sa valideze datele acestuia, la adresa de livrare comunicata de acesta. La înmânarea premiului, Câștigătorul va semna un proces verbal de predare-primire.
7.8 Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare-primire nu vor fi luate in considere de Organizator. Organizatorul nu asigura garantia de functionare a produselor oferite cu titlu de premiu.
7.9 Orice eroare si/sau omisiune cu privire la datele personale furnizate Organizatorului nu atrage raspunderea acestuia, acuratetea datelor de contact furnizate de Participanti fiind in responsabilitatea exclusiva a acestora.
8. RESPONSABILITATE
8.1 Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a mecanismului Campaniei Promoționale ori a platformei acesteia, în caz de abuz sau orice alt fel de tentative ori suspiciuni de fraudă care ar putea afecta imaginea Campaniei Promoționale, a Organizatorului sau a mărcii Viva Credit.
8.2 Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru:
(i) Situațiile în care numărul de telefon al câștigătorului nu poate fi apelat din orice motive independente de voința Organizatorului;
(ii) Mesaje nelivrate (către ambele părți) din cauza defecțiunilor sau a unor motive tehnice care țin de operatorii de servicii de telefonie – Organizatorul și părțile implicate în această Campanie Promoțională nu își asumă răspunderea în aceste cazuri;
(iii) Situațiile în care premiul nu este înmânat câștigătorului ca urmare a unor date de identificare inexistente, false ori incorecte comunicate la înregistrare;
(iv) Situațiile în care anumiți participanți sunt în imposibilitatea de a accesa parțial sau integral aplicația mobilă Viva Credit, dacă această imposibilitate se datorează unor circumstanțe aflate în afara controlului rezonabil al Organizatorului. Aceste circumstanțe pot include: informații eronate, incomplete, transmise cu întreruperi, cu întârziere sau deformate, ca urmare a acțiunilor utilizatorilor, funcționării defectuoase a echipamentelor de calcul, aplicațiilor sau altor echipamente tehnice folosite la accesarea aplicației. De asemenea, pot include dificultăți tehnice care afectează conexiunile la internet, echipamentele de calcul, aplicațiile furnizorului de internet, deteriorări sau defecte care afectează echipamentele, aplicațiile sau datele stocate ale participanților sau ale unor terți. Totodată, pot include schimbări legislative sau evenimente externe (precum decizii ale autorităților civile, regim de război, catastrofe naturale etc.) care influențează desfășurarea și implementarea campaniei, premiile, valoarea acestora, funcționalitatea, condițiile de acordare și/sau distribuirea lor;
(v) Situația în care câștigătorul sau rezerva refuză premiul.
9. TAXE SI IMPOZITE
9.1 Organizatorul se obligă să suporte impozitul datorat pentru veniturile constând în premiile obținute de către câștigători, în conformitate cu prevederile Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare. Orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură care nu sunt în sarcina Organizatorului, conform legislației aplicabile, revin exclusiv câștigătorilor. Impozitul va fi calculat la valoarea netă a premiului, conform prevederilor menționate la punctul 4.1 din prezentul Regulament.
10. INTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOȚIONALE
10.1 Campania Promoțională poate înceta în următoarele situații:
(i) în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul în care continuarea Campaniei devine imposibilă din motive independente de voința Organizatorului;
(ii) în cazul în care continuarea Campaniei Promoționale ar deveni excesiv de oneroasă din cauze obiective, cum ar fi, fără a se limita la, schimbarea cadrului legislativ aplicabil.
10.2 Campania Promoțională poate înceta pentru motivele enumerate la punctul 10.1 doar după informarea prealabilă a publicului prin mijloace corespunzătoare.
10.3 De la data transferului dreptului de proprietate asupra premiului, prin semnarea procesului-verbal de predare-primire, toate cheltuielile legale aferente acestuia revin câștigătorului (noului proprietar).
11. LITIGII
Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la Campanie se vor soluționa pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi soluționate de către instanțele judecătorești competente din România, având jurisdicție la sediul Organizatorului.
12. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
12.1 Organizatorul se obligă să respecte prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR). În acest sens, Organizatorul se angajează să păstreze confidențialitatea datelor personale ale participanților/câștigătorilor Campaniei Promoționale și să le utilizeze conform Regulamentului și legislației în vigoare.
12.2 Datele sunt protejate conform legislației în vigoare privind confidențialitatea și securitatea prelucrării datelor.
12.3 Prelucrarea datelor cu caracter personal ale participanților/caștigătorilor la Campania Promoțională este necesară conform legislației privind loteriile publicitare, Ordonanței de Guvern nr. 99/2000, privind comercializarea produselor si serviciilor de piață, așa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002.
12.4 Următoarele date personale vor fi prelucrate de către Organizator în vederea desfășurării Campaniei Promoționale:
12.5 Datele cu caracter personal ale Participanților sunt prelucrate in scopul derulării Campaniei Promoționale, după cum urmează:
12.6 Tuturor participanților la Campania Promoțională le sunt garantate drepturile conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția datelor cu caracter personal.
12.7 Solicitarea împrumutului reprezintă acordul expres al câștigătorilor ca datele cu caracter personal, necesare pentru participarea la Campania Promoțională, să fie păstrate și prelucrate de către Organizator sau împuterniciții acestuia. Scopurile prelucrării acestor date includ: conformitatea cu legislația privind loteriile publicitare și păstrarea datelor în departamentul contabil al Operatorului, în vederea raportării anuale către Administrația Financiară.
12.8 Persoana care solicită împrumutul are dreptul să solicite, în orice moment, ștergerea, restricționarea prelucrării sau exercitarea dreptului de a se opune prelucrării datelor sale personale, conform prevederilor legale în vigoare, dacă nu dorește ca acestea să mai fie prelucrate.
Viva Credit IFN SA
Director General Adjunct
Denis-Adrian Levanti
Politica de utilizare a Cookie-urilor
Ce sunt Cookie-urile?
Fișierele cookie sunt fișiere text mici trimise de serverul unui site web către un navigator web (web browser: Chrome, IE, Firefox, Opera), memorie RAM sau unitate de hard disk, la momentul accesării inițiale a website-ului și apoi stocate acolo. Poți afla mai multe despre cookie-uri accesând website-ul www.allaboutcookies.org.
Scopul Cookie-urilor