1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOȚIONALE
1.1 Organizatorul Campaniei Promoționale „Reușita ta, prioritatea noastră!” („Campania Promoțională”) este Viva Credit IFN SA cu sediul in București, Bulevardul Iancu de Hunedoara nr. 8, bl. H3, et. 3 și 4, înregistrat la Registrul Comerțului cu nr. J40/8045/2010, Cod Unic de Inregistrare 27311289 Cont: RO94BACX0000000526693008, deschis la Unicredit Bank, notificată cu numărul 17928 la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal („Organizatorul”).
1.2 Campania Promoțională se va derula sub prevederile prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toți participanții. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri Campania Promoțională în orice moment al acesteia, dar nu înainte de a anunța publicul.
1.3 Nicio modificare nu poate produce efecte retroactiv. Participanții înregistrați până la momentul modificării vor beneficia de drepturile deja obținute.
1.4 Regulamentul este disponibil gratuit pe pagina de web blog.vivacredit.ro/regulament-concurs-reusita-ta-prioritatea-noastra, iar orice modificare a prezentului Regulament va fi adusă la cunoștința publicului cu cel puțin 24 de ore înainte de intrarea în vigoare.
2. DURATA SI LOCUL DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI PROMOȚIONALE
2.1 Campania Promoțională va începe în data de 07 mai 2025 și se va încheia în data de 18 mai 2025, ora 23:59.
2.2 După data încheierii Campaniei Promoționale, în conformitate cu art. 2, alin. 2.1., organizatorii nu mai au nicio responsabilitate și nu își mai asumă nicio obligație în legătură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualității ori continuării Campaniei Promoționale. În sensul celor de mai sus, ținând seama de comunicarea perioadei Campaniei Promoționale, se prezumă că orice consumator informat și interesat, a luat la cunoștință în mod rezonabil despre încheierea Campaniei Promoționale după data de 18 mai 2025, iar orice decizie de a aplica pentru credit prin aplicația Viva Credit fiind consecința propriei analize cu privire exclusiv la produs și condițiile comerciale aferente.
3. DREPT DE PARTICIPARE
3.1 Au drept de participare la Campania Promoțională doar clienții Viva Credit IFN SA, cu linie de credit în derulare, având domiciliul sau reședința în România, având vârsta de 18 ani împlinită până cel mai târziu la data de 07 mai 2025. Nu au dreptul de participare la această Campanie Promoțională angajații Organizatorului sau angajații altor companii implicate direct (contractanți direcți) sau indirect la organizarea Campaniei Promoționale, precum și soțul/soția și rudele de gradul I și II ale acestora.
3.2 Participarea la Campania Promoțională implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a Regulamentului.
3.3 În cazul în care câștigătorul premiului este lipsit de capacitate de exercițiu (totală ori parțială) datorită exclusiv altor cauze decât cele prevăzute la art. 3.1. din Regulament, acesta este îndreptățit să intre în posesia premiului prin intermediul curatorului sau legal, care va semna în numele câștigătorului procesul verbal de predare-primire a premiului, cât și o declarație prin care Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea premiului respectiv, precum și de plata oricăror daune sau pretenții de orice natură legate de premiul respectiv.
4. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOȚIONALE
4.1 Pentru a participa la Campania Promoțională, participanții trebuie să:
(i) aibă o linie de credit activă la Viva Credit IFN S.A.
(ii) înregistreze și să trimită pe WhatsApp la numărul 0793 196 252 un videoclip cu ei în format HD, în care povestesc experiența lor reală cu Viva Credit.
(iii) accepte condițiile de participare înscrise în Regulamentul Campaniei Promoționale;
4.2 Pentru a fi validat ca și câștigător în Campania Promoțională, un participant la Campania Promoțională trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
a întrunit criteriile de participare conform art. 3.1 de mai sus;
a înregistrat și trimis videoclip cu el, povestind experiența reală cu Viva Credit în perioada Campaniei Promoționale, menționată la art. 2.1;
a respectat prevederile prezentului Regulament.
4.3 Organizatorul își rezervă dreptul de a anula fără a fi necesară o justificare orice participare care nu este conformă cu dispozițiile prezentului Regulament.
4.4 Condiții de eligibilitate a videoclipurilor, pentru a fi validată participarea la concurs:
Durata de minimum 10 secunde și maximum 60 secunde.
Claritate sonoră și vizuală.
Decență în vestimentație și în limbaj.
Limbaj și punct de vedere coerent.
Discursul clientului din videoclip să fie despre Viva Credit și experiența reală a clientului cu Viva Credit.
4.5 După primirea clipului video, participantului îi va fi trimis pe adresa de e-mail înregistrată în contul de client, un contract de cesiune drepturi de imagine. Prin semnarea acestuia, participantul își oferă acordul expres că Organizatorul poate publica clipul video în social media. Dezacordul de a semna contractul de cesiune drepturi de imagine reprezintă retragerea acordului de a participa la Campania Promoțională organizată de Viva Credit IFN SA.
4.6 În cazul în care un client nu semnează contractul de cesiune drepturi de imagine și revine cu solicitarea ștergerii clipului video, în termen de 15 zile lucrătoare de la încheierea concursului, Viva Credit IFN SA va șterge clipul video și nu va păstra nicio copie a clipului video în spațiul de stocare al companiei.
5. PREMIUL
5.1 In cadrul Campaniei Promoționale, Organizatorul va acorda tuturor participanților după semnarea contractului de cesiune drepturi de imagine un cupon cu 10% reducere la dobândă pentru 30 (treizeci) de zile plus primii 3 (trei) câstigatori vor primii 3 (trei) premii individuale constând în:
5.2 Valoarea totală a premiilor este de 2.000 lei (incluzând TVA).
5.3 Prin participarea la Campania Promoțională, inclusiv pentru a intra în posesia premiului, participanților nu le vor fi impuse niciun fel de cheltuieli suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei Promoționale: cheltuieli cu privire la modalitatea de intrare în posesia premiului câștigat, pentru validarea ca și câștigător; cheltuieli determinate de ridicarea/înmanarea premiului și cheltuielile legate de conexiunea la internet în cazul înscrierilor prin intermediul site-ului. Enumerarea de mai sus este exemplificativă, nu exhaustivă.
5.4 Organizatorul nu va suporta niciun fel de cheltuieli după punerea câștigătorului în posesia premiului.
5.5 În cazul în care nici câștigătorul și nici rezervele nu pot fi contactate la numerele de telefon indicate în formularul de înregistrare completat pe vivacredit.ro sau în aplicația mobilă Viva Credit, pentru revendicarea premiului, acesta nu mai este datorat de Organizator.
5.6 În cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile de validitate stipulate în prezentul Regulament, câștigătorul/rezerva este invalidat și premiul nu va fi predat.
5.7 Câștigătorul nu are posibilitatea de a schimba cu alte bunuri premiul și nici să solicite schimbarea parametrilor/caracteristicilor premiului.
5.8 Premiul Campaniei Promoționale trebuie să fie revendicat în conformitate cu prevederile art. 7 din Regulament, în caz contrar, premiul nerevendicat ori necâștigat din cadrul Campaniei Promoționale nu mai este datorat de către Organizator.
6. DESEMNAREA CASTIGATORULUI
6.1 Clipurile video primite de la participanți vor fi postate pe pagina de Facebook a Organizatorului, www.facebook.com/vivacredit.ro, denumită și pagina de Facebook Viva Credit, la data de 19.05.2025. Câștigătorii premiilor Campaniei Promoționale vor fi desemnați prin numărul crescător de like-uri acumulate la videoclipurile lor până la data de 21.05.2025.
6.2 La desemnarea premiilor vor participa doar clienții care au trimis un videoclip cu ei în format HD, în care își spun părerea despre Viva Credit în Perioada Campaniei Promoționale, în conformitate cu art. 2.1.
6.3 Câștigătorul Campaniei Promoționale este desemnat după cum urmează:
(i) Se va desemna un (1) câștigător, precum și o (1) rezervă. Câte un câștigător, respectiv o (1) rezervă pentru fiecare premiu în parte.
(ii) (ii) Primul participant cu cele mai multe reacții pozitive adunate la videoclip este câștigătorul oficial la data menționată la pct. 6.1. În cazul în care câștigătorul nu poate fi validat din motive independente de Organizator, următorul participant cu cele mai multe reacții pozitive la videoclip este contactat și devine câștigător al Campaniei, cu condiția validării.
(iii) Câștigătorul va fi afișat pe blogul companiei (https://blog.vivacredit.ro) și va fi contactat telefonic pe numărul de telefon menționat în contul de utilizator Viva Credit.
7. VALIDAREA CAȘTIGĂTORULUI. ACORDAREA PREMIULUI.
7.1 Câștigătorul va fi anunțat de către Organizator prin telefon sau mesaj SMS (conform procedurii menționate la art. 6.3), în maximum 3 zile de la extragere.
7.2 Câștigătorul are la dispoziție 3 zile calendaristice, din momentul în care a fost contactat și anunțat, pentru a fi validat.
7.3 Pentru validarea câștigătorului, persoana desemnată câștigătoare conform articolului 6.1, va trebui să aibă o carte de identitate valabilă la momentul validării. La acordarea premiului, câștigătorul va semna o declarație de primire a premiului.
7.4 În cazul invalidării câștigătorului premiului, Organizatorul va contacta rezerva. Rezerva trebuie să îndeplinească aceleași condiții de validare ca și persoana desemnată drept potențial câștigător.
7.5 Numele câștigătorului va fi publicat conform Ordonanței de Guvern nr. 99/2000, privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, așa cum a fost ulterior modificată prin Legea nr. 650/2002. Câștigătorii vor fi afișați pe blogul companiei (https://blog.vivacredit.ro).
7.6 Participantul va intra în posesia premiului prin virarea banilor în contul bancar înregistrat anterior pe https://vivacredit.ro (este responsabilitatea participantului să-și actualizeze datele de contact și datele contului bancar). În cazul în care câștigătorul premiului dorește virarea premiului în alt cont bancar decât cel înregistrat în relația cu Viva Credit, este necesar ca acesta să parcurgă procesul de actualizare de date.
8. RESPONSABILITATE
8.1 Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a mecanismului Campaniei Promoționale ori a platformei acesteia, în caz de abuz sau orice alt fel de tentative ori suspiciune de fraudă care ar putea afecta imaginea Campaniei Promoționale a Organizatorului ori mărcii Viva Credit.
8.2 Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru:
(i) situațiile în care numărul de telefon al câștigătorului nu poate fi apelat din orice motive independente de voința Organizatorului;
(ii) organizatorul și părțile implicate în această Campanie Promoțională nu își asumă răspunderea pentru mesaje nelivrate (către ambele părți) datorită defecțiunilor sau motivelor tehnice care țin de operatorii de servicii de telefonie;
(iii) situațiile în care premiul nu este înmânat câștigătorului ca urmare a unor date de identificare inexistente, false ori incorecte, comunicate la înregistrare;
(iv) situația în care câștigătorul sau rezerva refuză premiul.
9. TAXE SI IMPOZITE
9.1 Organizatorul se obligă să suporte impozitul datorat pentru veniturile constituite din premiile obținute de către câștigători în conformitate cu prevederile Legii 227 din 2015, cu modificările ulterioare. Orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură vor fi în sarcina exclusivă a câștigătorilor. Impozitul va fi calculat la valoarea netă a premiului descris la pct. 4.1 din prezentul Regulament.
10. INTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOȚIONALE
10.1 Campania Promoțională poate înceta în cazul:
(i) apariției unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a o continua.
(ii) în care continuarea Campaniei Promoționale ar deveni prea oneroasă datorită unor cauze independente, cum ar fi, însă fără a se limita, la schimbarea cadrului legislativ.
10.2 Campania Promoțională poate înceta pentru motivele enumerate la pct. 10.1 numai după instiințarea prealabilă a publicului.
10.3 De la data transferului dreptului de proprietate asupra premiului, prin semnarea procesului-verbal de predare-primire, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.
11. LITIGII
Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române de la sediul Organizatorului.
12. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
12.1 Organizatorul se obligă să respecte prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Ca atare, Organizatorul se angajează să păstreze confidențialitatea datelor personale ale participanților/câștigătorilor la Campania Promotională și să le utilizeze conform Regulamentului și legislației în vigoare;
12.2 Datele sunt protejate conform legislației în vigoare pentru confidențialitatea și securitatea prelucrării datelor.
12.3 Următoarele date personale vor fi prelucrate de către Organizator în vederea desfășurării Campaniei Promotionale:
12.4 Datele cu caracter personal ale participanților sunt prelucrate în scopul derulării Campaniei Promotionale, după cum urmează:
12.5 Tuturor participanților la Campania Promoțională le sunt garantate drepturile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679.
12.6 Trimiterea videoclipului cu el și semnarea contractului de cesiune drepturi de imagine reprezintă acordul expres al câștigătorului ca datele cu caracter personal, necesare pentru participarea la Campania Promoțională să fie păstrate și prelucrate de Organizator sau împuterniciții acestuia. Scopurile prelucrării acestor date sunt: conformitatea cu legislația privind loteriile publicitare, păstrarea datelor în departamentul contabil al Operatorului în vederea raportării anuale către Administrația Financiară.
12.7 Cedentul (participantul) acordă cesionarului (Viva Credit IFN SA) dreptul de a folosi imaginea și declarațiile sale în scopul promovării imaginii VIVA CREDIT IFN SA și a produselor și serviciilor vândute de către aceasta, a proiectelor și acțiunilor sale. Astfel, cedentul își dă acordul expres pentru folosirea înregistrărilor audio-video, precum și pentru folosirea imaginii sale, transmițând dreptul de a folosi imaginea sa de către cesionar. Cedentul acordă societății dreptul să folosească numele, prenumele, ocupația/calitatea, portretul, imaginea din materialele înregistrate (foto/video) în scopul promovării VIVA CREDIT IFN SA, pe suport foto sau video, prin intermediul rețetelei de socializare Facebook.
12.8 Persoana care trimite un videoclip cu ea poate solicita ștergerea, restricționarea prelucrării sau exercitarea dreptului de a se opune prelucrării datelor, în cazul în care nu dorește acest lucru.
Viva Credit IFN SA
Director General
Viorel STAN
Politica de utilizare a Cookie-urilor
Ce sunt Cookie-urile?
Fișierele cookie sunt fișiere text mici trimise de serverul unui site web către un navigator web (web browser: Chrome, IE, Firefox, Opera), memorie RAM sau unitate de hard disk, la momentul accesării inițiale a website-ului și apoi stocate acolo. Poți afla mai multe despre cookie-uri accesând website-ul www.allaboutcookies.org.
Scopul Cookie-urilor